top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תtalijur

מה אפשר להגיד למישהו שחושש להתחיל?

מה אפשר כבר להגיד למישהו שחושש להתחיל- כל דבר שהוא, חושש לפתוח עסק, חושש להתחיל לעבוד במשרה שהוא אוהב, חושש לפתח קשר או לצאת מאזור הנוחות בשביל עצמו.

מה אפשר להגיד לו?

אפשר להגיד לו שזה די פשוט, שהוא ילמד תוך כדי, שהוא חזק ותותח ואין משהו שהוא לא יכול לעשות, שזה קטן עליו.

אפשר להגיד לו את זה, אבל האמת היא שזה פשוט לא נכון.

להתחיל משהו זה אף פעם לא פשוט, זה גורר הרבה שאלות וחוסר וודאות כי היה לך מקום בטוח וודאי שלא צריך לשאול בו שאלות אבל בחרת להתחיל משהו שיעשה לך טוב, זה מתיש לפעמים ובא לך לוותר- לא משנה כמה חזק ותותח אתה- באותו רגע אתה מרגיש כל כך קטן לעומת הדבר הגדול והלא מוכר הזה, להתחיל משהו חדש זה לפתוח את הדלת של הבית שלך ולגלות שהוא מתעופף באמצע החלל ושכל מה שמחוצה לו הוא כאוס מוחלט, כאוס ששווה לתת לו צ'אנס, כאוס שהוא כאוס רק כי אתם לא מכירים אותו עדיין.

מה אפשר להגיד למישהו שחושש להתחיל?

שזה הולך להיות הכי טוב בעולם, ואז זה הולך להיות גיהנום עלי אדמות ואתם תתחרטו שאי פעם בחרתם לעשות משהו טוב בשביל עצמכם, ואז זה הולך להיות קשה מאוד אבל שווה את זה- כמו ריצה טובה או לנסות לסיים עד הסוף לאפה שווארמה, ואז זה הולך להיות מדהים, אחרי הרבה זמן, זה הולך להיות ממש טוב ורגוע ומוכר ושליו.

אבל זה ייקח זמן עד שזה יהיה המוכר שלכם, אז אפשר להגיד רק שאם אתם מתחילים משהו חדש תתאזרו בהמון סבלנות וכח רצון, כי להיות מאושר.ת זאת עבודה לא קלה, אבל בסוף יוצאים לפנסיה.




82 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page