top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תtalijur

צנצנת חיובית

עודכן: 19 באוק׳ 2021





אני רוצה לפתוח ולהכריז שביטחון עצמי הוא דושבאג.

הוא נעלם כשאנחנו הכי צריכות אותו ואז מגיע בלי הזמנה, זורק לנו עצם ואז שוב לא עונה להודעות, מחמיא ונותן תחושה טובה ואז שוב מרסק במילה אחת.

ביטחון עצמי הוא דושבאג ואסור לנו לתת לו להיות עם היד על העליונה.

אני יכולה לספר לכן שלפני כמה שנים טובות לא חשבתי בכלל שאני צריכה לנקוט צעדים כלשהם בשביל לעבוד על הביטחון העצמי שלי ועל דימוי הגוף שלי, עד שמישהי זרקה לי משפט אחד ששינה לי ברגע את כל התפיסה שלי על עצמי.

כשאת חיה במין אשליה שאת נתפסת בצורה מסוימת למרות שאת בכלל נתפסת בצורה אחרת לגמרי ומישהו מרסק לך את התפיסה הזאת זה מרגיש כמו חבטה בחזה, ואז הבנה שאת צריכה לשנות משהו. מה? רק את יכולה לדעת.

לקח לי הרבה זמן להבין שזה הביטחון העצמי שלי, שאני לא שלווה ושלמה עם עצמי אז אני צינית ומתלוננת, שאני פחות נעימה ולפעמים מאוד מתגוננת כי לא נוח לי במעטפת שלי.

כדי לשנות חלק ענק ממי שאת ולהתחיל עם עצמך תהליך מדהים וחשוב שהוא לא פשוט בכלל צריך הרבה כוונה ורצון, ובאותו יום החלטתי שאני מצרפת את שתי התכונות האלה למלחמה שלי עם עצמי.

רוצות לשמוע מה עשיתי בפועל?

כל מה שרק עלה בדעתי.

קודם כל לקחתי צנצנת ענקית והחלטתי שכל יום אני רושמת על פתק משהו טוב אחד שקרה היום, מילה טובה שנזרקה לעברי או סתם איזו מחמאה ושמה בצנצנת.

המטרה הייתה כמובן שאני אלמד להתרכז רק בטוב ולתת לדברים הקטנים והטובים להרים אותי ולהפוך את היום שלי ברגע מגרוע למדהים.

נשמע מאולץ? מיותר? לא באמת עובד?

עם השבועות הפסקתי לרשום, הצנצנת התמלאה לגמרי והראש כבר רשם לבד.

כל מילה טובה שנזרקה לעברי, כל חיוך אקראי ממוכרת בחנות או זר ברחוב שביקש הכוונה, הכל נרשם בראש ועשה את העבודה.

הימים שלי התחילו להיראות אחרת, לאט לאט הגישה שלי השתנתה וכל מה שיכלתי לראות זה כמה טוב מגיע לעברי, כמה דברים חיוביים קורים סביבי ביום יום שאפילו לא נתתי להם את תשומת הלב שלי עד היום.

הציניות שלי הפכה לאט לאט לציניות מצחיקה ולא עוקצנית, ההרגל להתלונן נעלם וחוסר שביעות הרצון שהרגשתי כל הזמן התחלף בסיפוק.

זה היה הצעד הראשון שלי בתהליך שלי עם עצמי ששינה לי את כל מה שחשבתי על עצמי ולימד אותי כמה חשובה תשומת הלב שאני נותנת לעצמי ולאיזה מקומות מדהימים זה עוד יביא אותי.

רוצות לשמוע על עוד מתנות שהענקתי לעצמי ושאתן בקלות יכולות גם?

חכו למייל הבא, בינתיים תתניעי את האוטו ותגיעי למקס סטוק הקרוב- את צריכה צנצנת לא?




46 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page